VOOR DE SLEUTELAAR!
deze airsoft shotgun heef thet nooit echt lekker gedaan. het gas reservoir had gemiddeld 30 a 40 schoten max, dus naar HPA getapt.
op HPA had hij enorm veel hop-up dus verder niet veel mee gespeeld.
word verkocht zonder garantie :p