Ik heb deze sniper gekocht maar eigenlijk maar een paar keer gebruikt waarna ik weer overgestapt was naar AEG's. Inmiddels ligt deze ssg10 al ruim anderhalf jaar niks te doen in mijn kast en dat vind ik zonde.
Ik heb hem door de chrono gehaald en hij schiet momenteel 2.05joule met 0.3gram. Vanwege het gebrek aan afstand kan ik uiteraard de hop niet testen.