Vorig jaar februari gekocht in Duitsland en vanaf toen langzaam uitgebreid. De totale nieuwwaarde bedraagt ruim 900€. Er bleek een storing in het wapen te zitten waarvoor hij ter reparatie is aangeboden, en een nieuw exemplaar is verstrekt. Deze is nog nooit gebruikt!!
Aangezien ik het afgelopen jaar geen tijd heb gehad, en ook voorzie dat ik in de nabije toekomst geen tijd heb, verkoop mijn verzameling bestaande uit:
- HK 416 geweer A5 GRN BRN (metaal)
- Frontgrip
- Tripod frontgrip
- 4 Midcap magazijnen, waarvan 2 in dessert kleur
- 2 Highcap magazijnen
- Scope + red-dot vizier
- Tactische laser + zaklamp met afstandsbediening
- 2 punts sling
- Wapentas